mandag 12. august 2013

Sommerferien er over og det er tilbud på lungemos!

Hei igjen alle fine lungemosvenner!

Jeg håper dere, som jeg, har hatt en knall sommer. I år har jeg faktisk blitt brun og jeg har badet masse. Akkurat som når jeg var lita så badet jeg helt til leppene ble blå og jeg ble forkjøla. Det er lykke for meg. Vi har fartet fra hytte til hytte og vært med familien, det er lite som er koseligere enn det. Måtte sommeren neste år bli like bra *krysser fingrene*.

Sommeren har også vært spesiell siden det er min første sommer som mor. Jenta er snart 5 mnd og er selvfølgelig helt nydelig.
Bare to dager gammel
Nå om dagen spiser hun litt grøt og frukt -og grønnsakspurè. Om noen måneder kan hun få smake lungemos. Jeg ser det som helt usannsynlig at hun ikke skal like det. Gleder meg :-)

Det har vært tomt for lungemos i kjøleskapet en stund nå. Et lite øyeblikk vurderte jeg faktisk å kjøpe lungemos til full pris. Egentlig helt uhørt. Men så, i dag, kom tilbudsavisa til Spar:

bilde.PNG

HURRA FOR SPAR!

Nå er det bare å glede seg til en høst full av nye oppskrifter med lungemos. Kanskje jeg også skal teste ut blodpølse? Har faktisk aldri smakt det, men jeg regner med at jeg liker det også. Som de sier: alt går i grisen!

Håper at bloggen skal få sin første kommentar før jul. Kanskje blir du den første som kommenterer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar