tirsdag 11. juni 2013

Hva vil komme på denne bloggen?

Så skal jeg bli en blogger jeg også. Det hadde jeg aldri trodd! Men jeg merket at alle matblogger manglet noe. Det finnes ikke oppskrifter med lungemos og jeg elsker lungemos. Ja, faktisk! Hadde egentlig glemt lungemos, men da jeg ble gravid fikk jeg plutselig veldig lyst på all type mat jeg spiste som lita jente og hjemme hos oss spiste vi rett som det var lungemos. Standard servering den gang var lungemos stekt med purre og servert sammen med pasta. Godt, billig, raskt og enkelt. Min kjære mann var en smule skeptisk, men nå er han like glad i lungemos som meg. Flinke mannen :-)

Jeg har allerede testet litt og har til nå prøvd lungemospizza og lungemos med chorizo, spinat og soltørkede tomater. Oppskriftene på disse blir snart lagt ut. Begge har vært en suksess!

Jeg henter en del inspirasjon fra andre matblogger, spesielt trinesmatblogg.no. Trine er et matgeni!

Om jeg bare får ett menneske til å like lungemos så vil jeg kalle bloggen en suksess :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar